Producenci
Promocje
Scenariusz za Milion
Scenariusz za Milion
53,90 zł 48,90 zł
szt.
Food Chain Magnate
Food Chain Magnate
239,90 zł 229,90 zł
szt.
Barrage: Projekt Leeghwatera (dodatek)
Barrage: Projekt Leeghwatera (dodatek)
146,90 zł 125,90 zł
szt.
Everdell
Everdell
191,90 zł 170,90 zł
szt.
Ewolucja
Ewolucja
139,90 zł 123,90 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów
Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma prawo do zwrotu zakupionego przez Internet towaru. Termin 14 dni na zwrot zaczyna się od momentu dostarczenia towaru do klienta. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt. Chęć zwrotu można zasygnalizować wysyłając informację na skrzynkę mailową: sklep@twojatura.pl wraz wypełnionym oświadczeniem, lub wysłać  na nasz adres wypełnione oświadczenie wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Adres:

Twoja Tura Tomasz Tymcio

ul. Garbary 29/LU2

61-868 Poznań

 

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztem wysyłki towaru do klienta. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni roboczych na konto bankowe podane przy zamówieniu lub na wskazane konto, w przypadku płatności za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

 

Składanie reklamacji 

1. W przypadku gdy okaże się, że dostarczony towar posiada wady kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie rękojmi (uregulowanej w kodeksie cywilnym) lub gwarancji (o ile gwarancja została udzielona).

Zgodnie z zasadami i terminami określonymi w Kodeksie cywilnym kupujący może w ramach rękojmi może:

  • złożyć oświadczenie o obniżenie ceny,
  • przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
  • żądać wymiany produktu na wolny od wady
  • żądać usunięcia zaistniałej wady

 

Prosimy o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na: adres pocztowy Sprzedawcy: ul. Garbary 29/LU2 , 61-868 Poznań, lub adres elektroniczny: reklamacje@twojatura.pl. 

 

2.Reklamacje mogą wynikać z:

a) niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem,

b) uszkodzeń powstałych w transporcie towaru od Twoja Tura Tomasz Tymcio do Klienta,

c. usterek dostarczonego towaru (np. towar zepsuty, brak elementów, niepełnowartościowy).

 

3. Reklamacje wynikające z:

a) niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem,

b) uszkodzeń powstałych w transporcie towaru od Twoja Tura Tomasz Tymcio do Klienta,

są rozpatrywane jeżeli zostały zgłoszone w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia otrzymania towaru przez Klienta. Reklamacje zgłoszone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

4. Przesyłając zgłoszenie Klient podaje powód reklamacji i opis usterki otrzymanego towaru. Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzeń towaru powstałych w czasie transportu, do zgłoszenia należy dołączyć:

a) poprawnie wypełniony w dniu otrzymania uszkodzonego towaru, protokół szkody (należy zaznaczyć w nim pola dotyczące uszkodzeń opakowania zewnętrznego),

b) data na protokole szkody musi być identyczna z datą dostawy,

c) zdjęcia przedstawiające uszkodzone produkty, a w szczególności uszkodzenia jakim uległo opakowanie zewnętrzne (karton w który zapakowano towar).

 

5. Towar będący przedmiotem reklamacji należy zwrócić do firmy Twoja Tura Tomasz Tymcio wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Działem Reklamacji naszej firmy (e-mail: reklamacje@twojatura.pl).

 

6.Klient jest zobowiązany do odesłania towaru  i należytego zabezpieczenia go na czas transportu, tj. w sposób ograniczający prawdopodobieństwo powstania nowych uszkodzeń.

 

7. Firma Twoja Tura Tomasz Tymcio przy każdym zgłoszeniu przeprowadza weryfikację poprawności odesłanych towarów z danymi zawartymi w zgłoszeniu i  protokole reklamacyjnym. 
W przypadku stwierdzenia niezgodności towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

8. Reklamacja uznana za zasadną przez Twoja Tura Tomasz Tymcio  zostaje zrealizowana na jeden ze sposobów:

a) zwrot środków na wskazany numer konta;

b) obniżenie ceny w wymiarze proporcjonalnym do występującej wady towaru; 

c) dosłanie przez Twoja Tura Tomasz Tymcio / Wydawcę  brakujących elementów.  

Dosłanie brakujących elementów towaru odbywa się na koszt Twoja Tura Tomasz Tymcio/ Wydawcy.

 

9. Reklamacji nie podlegają:

a) wady zgłoszone przez Klienta będące w rzeczywistości cechą fabryczną reklamowanego produktu,

b) towary, którym minął okres gwarancji producenta,

c) towary, w przypadku zakupu których minął rok od daty zakupu potwierdzonej wystawioną fakturą sprzedaży,

d)  uszkodzenia mechaniczne,

e) naturalne ślady zużycia produktu powstałe w trakcie jego eksploatacji,

f) uszkodzenia towarów powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu towaru od Klienta do sklepu Twojatura.pl

 

10. Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:

a) reklamowany towar nie został zakupiony w sklepie Twojatura.pl

b) odesłanie towaru do Twojatura.pl nie zostało poprzedzone zgłoszeniem reklamacyjnym lub nie zawiera protokołu reklamacyjnego,

c) stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru,

d) brakuje oryginalnego opakowania towaru.

 

11. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie podana Klientowi nie później niż 14 dni od dnia przyjęcia towaru do reklamacji.

 

12. W razie wszelkich pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywania reklamacji prosimy o kontakt z naszym Działem Reklamacji, e-mail: reklamacje@twojatura.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl